Вам необхідно завантажити останню версію Flash Player
Головна » Соціальна політика » Соціальний захист інвалідів
Соціальний захист інвалідів

Забезпечення  технічними та іншими засобами реабілітації  інвалідів

орядок безоплатного забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації і формування відповідного державного замовлення, затверджений Постановою КМУ від 29.11.2006 р. (із змінами та доповненнями)

Цей порядок визначає механізм безоплатного забезпечення інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації.

Інваліди, діти-інваліди, інші особи забезпечуються технічними та іншими засобами реабілітації без права продажу, дарування і передачі іншим особам протягом строку, на який видається такий засіб.

До технічних та інших засобів реабілітації належать:

-    засоби для пересування;

-    спеціальні засоби для самообслуговування та догляду;

-    спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією;

-    протезно-ортопедичні  вироби, в тому числі ортопедичне взуття;

-    меблі та оснащення.

Технічними та іншими засобами реабілітації забезпечуються інваліди та діти-інваліди. Зазначеними засобами  (крім засобів для пересування)  забезпечуються також діти віком до 18 років з вадами слуху, зору, опорно-рухового апарату, особи, які не мають групи інвалідності, а саме:  

ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ і ветерани державної пожежної охорони, забезпечуються протезами верхніх та нижніх кінцівок,  спеціальними засобами для самообслуговування та догляду;

жінки після мастектомії забезпечуються протезами молочних залоз, ліфами, компресійними рукавами;

особи похилого віку забезпечуються протезами верхніх та нижніх кінцівок, спеціальними засобами для самообслуговування та догляду.

Потребу в забезпеченні технічними та іншими засобами реабілітації визначають:

інвалідів – медико-соціалні експертні комісії (МСЕК) з оформленням індивідуальної програми реабілітації;

дітей-інвалідів та інших осіб – лікувально-консультативні комісії лікувально-профілактичних закладів (ЛКК) і клініки Українського науково-дослідного інституту протезування, протезобудування та відновлення працездатності (клініки УкрНДІпротезування) з оформленням відповідного висновку.

Для отримання технічного та іншого засобу реабілітації необхідно звернутись до місцевого органу праці та соціального захисту населення із заявою за зареєстрованим місцем проживання або за фактичним місцем проживання.

До заяви додаються:

- паспорт або свідоцтво про народження (для дітей віком до 16 років);

- висновок МСЕК про встановлення інвалідності для інвалідів (для дітей-інвалідів — висновок ЛКК) у разі, коли особа вперше звертається до місцевого органу праці та

- соціального захисту населення або змінюється група і причина інвалідності;

- індивідуальна програма реабілітації (для інваліда та дитини-інваліда) або висновок ЛКК (для інших осіб, інвалідів, група інвалідності яких установлена до 1 січня 2007 р. як безстрокова або строк дії якої не закінчився), містить показання для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

- посвідчення про взяття на облік (для бездомних осіб);

- копія ідентифікаційного номера; 

- довідка про реєстрацію місця проживання для дітей, у тому числі дітей-інвалідів, віком до 16 років, та осіб, паспорти яких не містять відомостей про реєстрацію місця проживання (крім бездомних осіб);

Законний представник інваліда, дитини-інваліда, іншої особи подає документи, що підтверджують його особу та повноваження.

Місцевий орган праці та соціального захисту населення на підставі поданих документів видає інваліду, дитині-інваліда, іншій особі  направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

За вибором інваліда, на підставі виданого направлення, забезпечення технічними засобами реабілітації  відбуватись 3 шляхами:

- безпосередньо через підприємства, що виготовляють зазначені вироби;

- через сервісний центр із забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами 

реабілітації та технічного обслуговування цих засобів;

- через органи праці та соціального захисту населення.

 Інваліди, діти-інваліди забезпечуються кріслами колісними таких видів  (за вибором):

- універсальні – призначені для пересування у приміщені та поза приміщенням;

 - дорожні – призначені для пересування по дорогах з твердим покриттям;

 - універсальні (крім спортивних) для осіб, які здатні до самообслуговування, потребують мінімального стороннього догляду, самостійно пересуваються на кріслі колісному значну частину часу та ведуть активний спосіб життя (навчаються, працюють, займаються спортом) – призначені для пересування в приміщенні та поза приміщенням, високо маневрені, із задніми привідними колесами та можливістю регулювання положення центру маси.

Інваліди можуть бути забезпечені за вибором:

Одним кріслом колісним з ручним приводом (дорожнім чи універсальним) строком на два роки;

Одним кріслом колісним з електричним приводом (дорожнім чи універсальним) на строк, передбачений переліком;

Двома кріслами колісними – дорожнім і універсальним (одне з яких з електричним приводом) на строк, передбачений переліком

Забезпечення інвалідів та дітей-інвалідів кріслом колісним з електроприводом здійснюється на основі направлення, виданого органами соціального захисту населення (у разі відсутності у користуванні автомобіля, отриманого через органи соціального захисту населення). Медичні показання до забезпечення інвалідів та дітей-інвалідів (які досягли шестирічного віку) кріслами колісними з електроприводом визначають обласні медико-соціальні експертні комісії з оформленням відповідного висновку.

Активний інвалід чи дитина-інвалід може бути забезпечений за вибором:

одним кріслом колісним універсальним для активних інвалідів та дітей-інвалідів базовим строком на два роки;

одним кріслом колісним універсальним для активних інвалідів та дітей-інвалідів підвищеної функціональності та надійності строком на чотири роки;

двома кріслами колісними, одне з яких універсальне для активних інвалідів та дітей-інвалідів базове, друге — універсальне або дорожнє, строком на чотири роки кожне;

двома кріслами колісними універсальними для активних інвалідів та дітей-інвалідів базовими строком на чотири роки кожне.

Важливо! У разі виникнення несправності крісла колісного для здійснення ремонту необхідно звертатися до управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання.

  Забезпечення  інвалідів  путівками

Постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 р. № 187 затверджено Порядок забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян органами праці та соціального захисту населення, яким передбачено забезпечення за рахунок коштів державного бюджету безкоштовними путівками до санаторно-курортних закладів ветеранів війни та інвалідів усіх категорій.

Інваліди війни забезпечуються путівками позачергово щороку (із січня по грудень), учасники бойових дій мають першочергове право щороку, учасники війни – переважне право 1 раз на 2 роки. Інваліди загального захворювання та інваліди з дитинства забезпечуються путівками в порядку черговості та в міру надходження путівок.  Інваліди з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку забезпечуються путівками до санаторіїв спинального профілю (відповідно до медичних рекомендацій) з лікуванням строком на 45 днів у порядку черговості в міру надходження путівок.

Термін перебування за путівкою для інвалідів з наслідками травм, захворюваннями хребта та спинного мозку в спеціалізованих санаторно-курортних закладах становить 45 днів. Термін перебування може бути скорочений до 24 діб за письмовою заявою інваліда (враховуючи вік потерпілого, характер та складність захворювання тощо). Термін перебування за путівкою  для інших категорій інвалідів  становить 24 доби. Залежно від лікувально-діагностичних можливостей  санаторно-курортного закладу, курсу та методик лікування,  з урахуванням стану потерпілого (характер та складність захворювання, вік тощо) термін перебування за путівкою може зменшуватись до 18 діб.

Для отримання безкоштовної путівки ветерани війни та інваліди повинні за зареєстрованим місцем проживання перебувати на обліку в органах праці та соціального захисту населення. Путівки видаються відповідно до медичних рекомендацій з урахуванням пільг, передбачених законодавством для конкретної категорії осіб, в порядку черговості у міру надходження путівок.

Для одержання путівки інвалідом подається заява та медична довідка лікувальної установи за формою № 070/о. в управління праці та соціального захисту населення за адресою  м. Острог, вул. Кн. Острозьких, 22/г.

  Реабілітація осіб з обмеженими  фізичними   можливостями

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Острозької міської ради повідомляє про можливість проходження безкоштовної реабілітації  інвалідів міста  в реабілітаційних центрах області:

Рівненський обласний Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів      проводить набір дітей-інвалідів  для проходження безкоштовного курсу    соціальної  реабілітації з медичним супроводом.

До Центру приймаються діти віком від 2 до 18 років з фізичними  або розумовими вадами розвитку, які отримали статус інваліда  за направленням головного управління праці та соціального захисту населення.

Батьки  або законний представник дитини-інваліда подають до місцевого управління праці та соціального захисту населення  заяву про направлення до Центру.

Учасниками процесу соціальної реабілітації є діти-інваліди, методисти, практичні психологи, соціальні педагоги, вчителі-реабілітологи, асистенти вчителів - реабілітологів, фахівці з фізичної реабілітації, музичні керівники, лікарі-педіатри, лікарі-неврологи дитячі, медичні сестри з масажу та інші працівники, які беруть участь у процесі соціальної реабілітації дітей-інвалідів, батьки або законні представники дітей-інвалідів.

Перебування дітей-інвалідів, які проходять реабілітацію в Центрі, здійснюється в таких підгрупах:

 діти-інваліди віком від 2 до 6 років;

 діти-інваліди віком від 6 до 14 років;

 діти-інваліди віком від 14 до 18 років.

Для зарахування дітей-інвалідів в Рівненський обласний Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів визначений наступний перелік документів:

-   індивідуальна програма реабілітації дитини-інваліда;

-                     копія свідоцтва про народження дитини-інваліда;

-   довідка з місця роботи батьків;

-   довідка про склад сім’ї;

-   копія медичного висновку про інвалідність;

-                     індивідуальна карта дитини Ф-26;

-   довідка про контакти з інфекційними хворими (за 3 дні до влаштування до обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів).

 В центрі при необхідності з дитиною-інвалідом може жити один із батьків, термін перебування в центрі від 1 до 6 місяців.

За дитиною-інвалідом зберігається місце в центрі в разі її хвороби, карантину, хвороби або відпустки батьків, а також у літній період, але не більше 75 днів.

Після закінчення курсу реабілітації дитині-інваліду видається документ, де вказується назва та реквізити центру, прізвище, ім’я, по батькові дитини-інваліда, перелік та обсяг наданих їй послуг, результати реабілітації та наступні рекомендації.

Адреса центру: м. Кузнецовськ, вул. Меслибницька, 9,тел. (03636)30033.

Рівненський  обласний Центр професійної реабілітації інвалідів   проводить набір інвалідів I – III групи для проходження  курсу соціальної та професійної реабілітації з медичним супроводом.

До Центру приймаються повнолітні інваліди  за направленням головного управління праці та соціального захисту населення, які  мають базову або повну загальну середню освіту.

Інваліди подають до управління праці та соціального захисту населення міськвиконкому особисто заяву про направлення до Центру із зазначенням обраної професії ( з числа тих, за якими здійснюється навчання в Центрі), місця проживання та необхідності працевлаштування після закінчення навчання.

Перелік професій за якими здійснюється навчання в Центрі

Оператор комп’ютерного набору.

Швачка.

Перелік документів, які необхідно подати особі, що має групу інвалідності для проходження професійної реабілітації: 

- медична довідка Ф. 086/о

-   копія довідки МСЕК про встановлення групи інвалідності;

-   індивідуальна програма реабілітації інваліда, видана МСЕК із зазначенням діагнозу, за яким встановлена група інвалідності;

-   особиста заява;

-   фото 3х4 см;

-   копія паспорту

В Центрі обладнано бальнеологічне відділення, фізіотерапевтичний кабінет, масажний кабінет, зали психоемоційної корекції та тренажерна, яка обладнана сучасним спортивним обладнанням, проводиться медичний нагляд.

Інваліди в Центрі забезпечуються 4-х разовим харчуванням, всі послуги надаються безкоштовно.

Термін перебування в Центрі складає 45 днів.

Адреса центру: Рівненський р-н, с. Олександрія, вул. Санаторна, 3,

тел. (0362)273333.

Для проходження реабілітації в даних центрах вищевказаний перелік документів подається в міське управління праці та соціального захисту населення.  

Адреса управління праці та соціального захисту населення:

м. Острог, Рівненської обл. вул. Кн. Острозьких, 22/г, каб. №1, тел. 3-18-05.

Прийом громадян: щоденно (крім вихідних)

з 8.00 до 17.15, п’ятниця – з 8.00 до 16.00,  обідня перерва: з 13.00 до 14.00

 

 

                            

 

ОГОЛОШЕННЯ
Електронні звернення
Графік проведення прямого телефонного зв'язку

Прямий телефонний зв'язок


01 квітня 2017 року

у в спортивному залі Острозької ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 відділом з питань молоді та спорту Острозького міськвиконкому, спільно з Острозькою дитячо-юнацькою спортивною школою планується проведення відкритої особистої першості міста Острога з настільного тенісу до Всесвітнього Дня здоров’я .

Детальніше


10 міфів про субсидії
Детальніше
Якщо вдома чи на робочому місці Вас дискримінують за ознакою статі
Контактна інформація
Виконком Острозької міської ради запроваджує реєстрацію і розгляд електронних звернень.
В електронному зверненні окрім вимог, передбачених для письмового звернення, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним.Електронна адреса ostrog_zvernennya@ukr.net
Якщо Ви боїтесь, що Вам завдадуть шкоди, або Ви стали жертвою торгівлі людьми, звертайтесь до суб’єктів що здійснюють заходи у сфері «Протидія торгівлі людьми»
Головний спеціаліст відділу праці та сімейної політики: Гаврилюк Олена Андріївна: тел. (03654) 3-00-67; Острозький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: гловацька Оксана Іванівна (03654) 3-09-26; Відділ Освіти:Юрчук Ірина Леонідівна: тел. (03654) 2-38-88; Служба у справах дітей : Ковальчук Галина Валентинівна: тел. (03654) 2-22-60; Острозький міськрайонний центр зайнятості: Вус-Столярчук Людмила Євгенівна: тел. (03654) 2-35-02; Управління праці та соціального захисту населення: Бахоня Валентина Іванівна: тел. (03654) 3-00-05; Острозька центральна районна лікарня: Нікулін Володимир Іванович: тел. (3654) 2-00-65; Острозький відділ поліції Головного Управління Національної поліції в Рівненській області: Антонюк Микола Іванович: тел. моб. (098 242 19 33)
Шлях переселенця

До відома жителів м. Острога
Юридичною службою народного депутата України Юрія Вознюка надаються безкоштовні юридичні консультації в електронному режимі. Поставити питання юристам можна у розділі «Юридичні консультації» на офіційному сайті Ю. Вознюка за адресою: http: // voznyuk.info/. Якщо питання потребує додаткового вивчення, юристи надають консультації після особистої зустрічі в офісі громадської приймальні (м. Рівне, вул. Д. Галицького,9, офіс 403), для чого необхідно здійснити попередній запис за телефонами (0362) 40-51-54, або 050-0347170.
Про мирні зібрання
Відповідно до ст. 39 Конституції України громадяни мають право збиратися мирно, без зброї й проводити збори, мітинги, походи і демонстрації, про проведення яких завчасно оповіщати органи місцевого самоврядування. Організатори мирного зібрання повинні заздалегідь звернутися до міськвиконкому з повідомленням, в якому має бути зазначено самого організатора, його адреса та телефон, дата і час, місце та форма його проведення а також орієнтовна кількість учасників.
До уваги жителів м. Острога!
З метою оперативного та якісного вирішення запитів громадян міста, які звертаються на щотижневий особистий прийом до міського голови, виконком Острозької міської ради буде постійно проводити попередній їх запис за номером телефону 2-22-60
Стратегія розвитку
територіальної громади
міста Острог
ОРГАНИ ВЛАДИ
 
МІСТА ПОБРАТИМИ

Місто побратим - Берунь

Місто побратим - Сандомир

Місто побратим - Гнев

Місто побратим - Моравський Берунь
 
БАНЕРИ





Програма дердавної підтримки енергоефективності

Національної дитяча гаряча лінія

Офіційний веб-сайт Державного реєстру виборців


Національний університет «Острозька академія»

Будівельна компанія «Вежа»

Острозька фабрика художньої кераміки

Шлях Гедеміновичів
 
ПОГОДА

Погода в Остроге
 
© 2007—2016 Острозька міська рада
Всі права захищено! Права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Острозькій міській раді та охороняються законом України «Про авторське право і суміжні права».
При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове!
* Увага! Сайт в процесі оновлення. Не вся інформація висвітлена на сайті є актуальною.